T'IS THE SEASON!

 Monday 12 December 2011

Ja; het is weer een jaar verder! Kerst zit er weer aan te komen.
Behalve de buitenversiering hebben we binnen nog geen kerstsfeer. Maar morgenavond gaat daar verandering in komen.
Morgenavond worden de dozen weer uit de kelder gehaald en zullen we het huis van binnen weer omtoveren.

Volgende week precies een jaar geleden dat we Chantal naar het vliegveld brachten. We missen haar natuurlijk maar vooral rond deze dagen is het gemis wat groter. Ze heeft het nog steeds geweldig naar haar zin. Ze werkt op dit moment nog steeds op een groot farmers bedrijf tot februari. Dan is haar volgende trip geboekt: Nieuw Zeeland!!

We hebben ondertussen ook al 2 kijkers gehad voor het huis maar het liep op niets uit. We hebben geen haast dus dat is prima. Ik verwacht dat we in december geen kijkers zullen krijgen dus misschien pakt het in januari weer op.
Veel mensen vragen wat we gaan doen als het huis verkoopt.
Dat weten we nog niet precies.
Als het snel verkoopt dan zullen we waarschijnlijk iets gaan huren zodat Robin gewoon zijn school hier kan afmaken.
We gaan in ieder geval niet terug naar Nederland...
We houden alle opties open.

We hebben nog een drukke maand voor de boeg; vele kerstfeestjes, borreltjes, potlucks en ook nog een huisconcert bij vrienden.
Ik heb er wel zin in al ben ik absoluut geen fan van kerstmis en kan ik vaak niet wachten om de kerstzooi weer de kelder in te gooien. We maken er natuurlijk wat van en zullen er toch weer van genieten.

Het begint eindelijk een beetje kouder te worden maar nog steeds geen sneeuwvlok gezien. ONGELOOFLIJK!!!

Ik zag bij een vriendin op haar blog een quesadilla-maker: dat zag er zoo lekker uit dat ik die echt van de week ga kopen. Dus dat wordt mijn kerstkado voor mijzelf.

Geen fotos dit keer; simpel omdat ik niets heb geklikt in de afgelopen tijd. Maar ik zal van de week als het huis in de kerstsfeer nog wat fotos maken en erbij zetten.

Tot gauw weer
xoxo

2 comments:

duijsensfamily 12 December 2011 at 18:05  

Wij hebben hier wel van alles versierd maar of ik al kerstsfeer voel...? Ik weet het niet!
haha leuk van die quesadilla maker! Zoooo lekker! Ben ik toch nog een beetje inspirerend!
Gaaf van Chantal naar Nieuw-Zeeland. Een lieve vriendin woont hier... http://www.pekapeka.com/
misschien heeft zij nog iets aan het adres? Annet is een Nederlandse die sinds een aantal jaren in NZ woont. Heel lief mens!
Ik duim dat jullie huis gauw verkocht is, weg is weg!
Fijne feestdagen alvast, maar wij spreken elkaar vast nog wel voor en tijdens die tijd!
liefs,
Claudia

Wendy 14 December 2011 at 13:12  

Die quesadilla maker.....die vond ik ook zo goed man !!! Ik heb er hier zelfs ook naar gekeken maar nog weinig kans bij die Fransen :)
Nou Jolan, nu had ik bij jou toch in gedachten dat je het helemaal top vindt om het huis te versieren en het niet lang genoeg kan duren voor je ! Wat lachen dat je dan schrijft dat je niet kan wachten om de zooi weer op te bergen haha.
Ik heb hier wel een boom en wat versiersels buiten en binnen maar heb niet uitgepakt met mijn 3 bomen die ik normaal heb staan omdat we naar Nederland gaan en ik dan eigenlijk geen zin heb om terug te komen en gelijk moet gaan opruimen. Veel plezier in de resterende decemberdagen party-animal ;)
xx

Post a Comment

Blog template by simplyfabulousbloggertemplates.com

Back to TOP