ZOMER IS BEGONNEN

 Friday 24 June 2011

Oke eerst een uitleg over Peet zijn werk.
Hij werkt nog steeds bij het callcentre maar heeft ook een andere baan gevonden. Aangezien dat alleen op commissie basis is durft hij nog niet zijn baan bij het call-centre op te geven. Hij werkt als autoverkoper bij een auto-bedrijf hier in de buurt. Hij heeft het geweldig naar zijn zin. Hij probeert dus vaak shifts (uren) weg te geven aan collega's zodat hij meer bij het autobedrijf kan werken.

Robin heeft ondertussen zijn laatste examen gisteren gedaan dus voor hem zit het schooljaar erop. Nog even wachten op zijn rapport. Maandag heeft hij nog Prom en donderdag zijn rapport ophalen. Ben heel benieuwd of hij met "honors" naar het volgende jaar gaat.
Hij heeft in ieder geval besloten om toch met French Immersion door te gaan en daar ben ik wel blij mee.

Verder is hij heel druk met oefenen voor het toneelstuk "For Riches and Honour". Een toneelstuk geschreven door een goede vriendin van ons en wat volgende week tijdens Privateerdagen 3 avonden opgevoerd gaat worden.
Robin heeft een behoorlijke hoofdrol in het stuk en ik kan niet wachten om hem in aktie te zien.
Hij heeft ondertussen de smaak van acteren te pakken want vorige week waren er ook audities voor een nieuw toneelstuk "Full Monthy" waarbij ze zoeken naar 1 jongen tussen 13-18 jaar die de zoon moet gaan spelen van 1 van de hoofdrolspelers. Hij heeft nog niets teruggehoord maar ik heb wel wat leuks gehoord van iemand die bij de auditities was. Full Monthy is een musical maar blijkbaar is voor de rol die Robin hopelijk gaat spelen geen zang. Maar Robin had wel een lied ingestudeerd om eventueel te zingen tijdens de audities. Toen ze dat hoorden lieten ze hem toch zingen en ze waren zo onder de indruk van zijn stem dat als hij het gaat worden ze het stuk aan gaan passen zodat er toch door hem ook gezongen gaat worden.
Pretty Cool!!!

Afgelopen week eindelijk echt mijn drie dagen vrij gehad. Het weer was lekker dus vandaag ook weer lekker thuis. Morgen een zaterdagje werken maar die zijn nooit zo lang dus vind het prima.

Zondag ga ik lekker met 2 collegaatjes een dagje naar Halifax om wat te shoppen. Ben al een tijdje niet geweest dus heb er zin in. Lekker ergens lunchen.

Volgende week wordt een drukke week; moet 4 dagen werken omdat een collegaatje afstudeert en die dus heel druk is. Verder volgend weekend beginnen de Privateerdagen en ik heb de leiding samen met Jamie van de Info-stand dus een hoop te doen.
We hebben de afgelopen weken het internet afgepluisd naar gave dingetjes om te verkopen en gezorgd dat we genoeg vrijwilligers hebben die de infostand kunnen bemannen. Ik denk dat we er helemaal klaar voor zijn. Het is een groots feest hier voor 4 dagen en we kijken er erg naar uit. Heel veel life-muziek en heel veel te doen.
De zomer wil nog niet echt lukken hier. Het weer is redelijk maar het slaat nog regelmatig om. Afgelopen 2 dagen lekker maar nu begint het alweer een beetje te bewolken en dit weekend is er weer regen voorspelt.
Schiet niet op dus...

Nou ik ga een boterhammetje maken en kijken of Robin al wakker is. Ik denk dat ik die maar eens ga porren om een baantje te gaan zoeken voor deze zomer anders zie ik het gebeuren dat het veel thuiszitten achter de computer wordt. Hij gaat wel weer surfen en heeft nog steeds 1 adres waar hij grasmaait maar 10 weken is een lange tijd dus ik vind dat hij wel wat moet gaan doen.
Waarschijnlijk denkt hij daar anders over .. hahahhaha

Hier nog een plaatje genomen tijdens vaderdag afgelopen zondag bij de cabin (waar anders?? ..haha)

3 comments:

Saskia,  24 June 2011 at 10:33  

Wat leuk dat Robin zo'n plezier heeft in het acteren. Hopelijk krijgt hij die rol. Ook leuk voor ons want dan heb je natuurlijk ook een boel te bloggen :). Ik duim voor hem.

Onze kinderen hebben ook geen vakantiebaantjes. Het is hier best moeilijk. We wonen best ver van alles af en ik zou ze dan elke keer moeten brengen.

duijsensfamily 24 June 2011 at 19:48  

Wat gaaf zeg! Die Robin wordt nog wereldberoemd! Spannend spannend. Laat gauw weten als jullie wat horen!
Fijne zonnige zomer in elk geval!

Wendy,  25 June 2011 at 13:56  

Leuk !! The Full Monty, heerlijk stuk, erg genoten van de film indertijd ! Hou ons op de hoogte. Alles nu duidelijk over de banen van Peter. haha, jaaa, we zijn uiterst nieuwsgierig :) Fijn weekend !

Post a Comment

Blog template by simplyfabulousbloggertemplates.com

Back to TOP